Spa-kväll!

Igår var jag tillsammans med en kompis, Ebba, älskar dig!

 Vi var i centrum och köpte ansikts-mask och grejs, sen fick Ebba hysterisk hicka, så vi gick in på en godis-kiosk och skulle köpa vatten. När vi skulle betala frågade killen bakom disken:
 - La du ner en flaska i väskan?!
Ebba - Va?
Killen -  La du ner en vatten-flaska i din väska??!
Ebba - Nej, nej, kolla!!!! (Hon visade upp sin oskyldiga väska)
Killen - Haha, skojjade bara, skulle bara se om din hicka gick bort om jag skrämde dig.
Gaaaaaaaaahh!!!!! Gissa vem som sprang ut ur affären och började gapskratta!!! Fast hickan gick bort iaf!

Aja, sen när vi skulle hem, satt vi på bussen och pratade, upptäckte vi att vi typ var mitt i ingenstans!!! Men sen såg vi att buss-chaffisen skakade på huvudet och skämdes lite, och så svängde han om (han hade kört fel).


När vi kom hem hoppade vi på min studs-matta och gjorde ett riktigt läskigt sår på Ebbas ben, haha!
Vi smetade ut klarbär på Ebbas ben.
Ajajaj!!!Ajajajajajajaj!!!
(Tur att inte mamma såg oss, hon skulle ha svimmat!!!)












Sedan tog vi på oss ansikts-maskerna och sjöng med till låtarna från "Lotta på Liseberg".
Jag och Ebba kletade in oss i jordgubbs-ansikts-masker.Ebba med ansikts-maskHaha, det tog ett tag att sedan ta bort den röda färgen!
Jag och Ebba!!!
Jag och Ebba!Vi låg och chilla medans ansikts-maskerna gjorde sitt!
Ja, vi blev lite flummiga där ett tag, haha!Ja, vi blev lite flummiga där ett tag, haha!!!
Gurkorna ramlar av!!!Det var lite svårt att hålla gurkorna på plats!
Man ser rätt dum ut!Man ser ju faktiskt rätt dum ut om jag får säga det själv!


Ha det bra alla pussungar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda<3

Haha, det ser ut som ni hade kul!

Har inte sett dig på jättelänge!!! (Du borde hälsa på mig i stan nån gång!)

Pussissarr!!!<333

2009-08-06 @ 19:22:44
Postat av: Filippa

haha det var ju aaas roligt igår :) det måste vi göra om!

såg du nått med om vad som hände med den dära tanten? :P <3<3<3 puss

2009-08-07 @ 11:55:02
URL: http://ckf.blogg.se/
Postat av: Manda

Haha! Hade också ansiktsmask när jag var i Turkiet. Fast jag kunde int riktigt hålla masken... Skoja bara! xD Ses snart i SKOLAN.

Pöss pöss!!

2009-08-08 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0