Gillar inte att skriva rubriker.

Idag tänkte jag ut och springa, kanske får någon bra insperation av naturen. Men pallar inte att springa själv!!! Har messat några kompisar, men inget svar. Musik-linnet är i full gång, ska köpa ett vitt linne snart och försöker övertala mamma att betala cd-skivorna.
Förresten, vad tycks om mitt nya tema och min nya header???? Tycker själv att den blev riktigt fin, hihi.
Jag kommer inte skriva så mycket under sommaren tror jag, drar till England på Söndag och e där i två veckor. Sedan är det dansläger, handbollsläger och landet-besök. Men, men, borde inte slösa bort hela denna vackra dag åt att sitta framför datorn.
Ha det gött alla gullepluttar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg blogg Vickan!!!!!

Ses på festen ikväll!!!<333

2009-06-22 @ 15:00:11
Postat av: Mathilda

Kommer du imorn??

Tänkte sola o bada i edsviken, killarna ska me. Vill du hänka???

Ses<33

2009-06-22 @ 21:26:32
Postat av: Vickis

Vet inte, ska till grönan, (Syrran fick typ 20 gratisbiljetter o massor me åkkuponger:D)men kanske efteråt. Vilka ska me??

2009-06-22 @ 21:29:43
URL: http://vickis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det e jag, Frida, Cassi, Nelly, Linea, Danny, Gabbe, Simon o Alex. Men vi e där på dan, sen ska vi typ till donken o gå på bio i stan. ses??

Kram<33

2009-06-22 @ 21:48:53
Postat av: Vickis

Ok, vi ses på bion, men jag sms:ar dig istället.

Kram<33

2009-06-23 @ 20:08:03
URL: http://vickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0