Varmt, varmt....


E jag inte snygg???
Min syrra tog bilden för typ 1-2 år sedan.


Idag e det ju helt sjukt varmt!
Vaknade kl 12:45 av att brorsan kom o kramade mig, hihi. Det var jättemysigt!!<33
Han ska göra nåt me nån kompis, jag hade hoppats på att den skulle bli en syskon-dag idag.
Men har jag tur så kanske jag får följa dem till Stinsen men då måste jag fjäska lite :)
Har på mig ett par korta shorts och en bikini-överdel, undrar om det ser konstigt om jag går till Stinsen såhär?
Aja, e det varmt så är det.

Ett riktigt bra tips på en jättesöt kille är Justin Bieber.
Lyssna på hans bästa låtar "Where are you now" och "On time".
Dom är verkligen sååå bra!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linea

Snygg bild! Ha det kul i England<3

2009-06-27 @ 12:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0