Födelsedag

I tisdags fyllde jag år, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag blev nämnligen sjuk och hade feber. Jag har varit hemma hela veckan, men kommer imorn till skolan.

Jag fick:

Massor av nageldesign-grejer från Melba.se
nagellack för fransk manikyr
1000 kr
New moon på dvd
Grey´s anatomy på dvd
toalettpapper med texten "shit happens" (jag antar att Martin fick iden från näsduks-högen bredvid mig på vardagsrumsbordet)
en sten i form av ett hjärta med texten "min ängel" (naaw)


Ps. har blivit helt beroende av topshop! Titta vilka godingar jag hittade på hemsidan:

älskar rosett-stilen och denna mix av gulligt, roligt och elegant är både smakfull och sofistikerad.
lite som smyckerna från cocoo, men billigare!<3
snickar-stil, älskar det!
älskar roliga smycken, detta halsband skulle väl passa bra men jumpsuiten längst ner?
måste bara ha!
gillar verkligen stilen, lite sjömans-aktig





Ha det så bra, puss!!<33

Kommentarer
Postat av: <3

Snygga!

2010-02-27 @ 10:46:38
Postat av: EmmYy

FIN BLOGG!



KOMMENTERA MIN :d

2010-07-09 @ 21:42:01
URL: http://reggaetoninsweden.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fin blogg men jag undrar gur gammal är du? :D <3 kram

2010-08-23 @ 17:57:26
URL: http://mikass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta bort den här j*vla bloggen nuuu!!!!

byt namn eller nåt??????!!!!!!!!!!

2010-09-27 @ 21:00:49
Postat av: Anonym

ursäkta?????

2010-10-14 @ 20:43:24
Postat av: Vickis

Bara så att du vet har jag ditt IP-nummer precis framför mig, och kan anmäla dig när som helst. Men jag gissar att du bara är ute efter uppmärksamhet, så jag ger dig en chans till. Men fortsätter du kommentera elaka saker KOMMER jag att anmäla dig!

2010-10-14 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0