Stinsen

Idag var jag och brorsan och hjälpte pappan med att sätta ihop en stor bokhylla i lägenheten. Sedan åkte vi till Stinsen(brorsan behövde jeans). Jag hittade en Body Butter på The Body Shop som jag köpte, har nu 4 st(älskar The body shop^^). Jag hittade oxå en snygg Adidas-jacka på Inter Sport<3

Body Butter, Passionsfrukt från The Body Shop 165:-

Andra Body Butters från The Body Shop som jag har:


Mango
Coconut
Papaya


Sedan hittade jag en jättesnygg Adidas-jacka, som jag inte hittar någon bild på. Den är iaf blå med silvriga ränder, från Inter Sport 700:-
 
Har även en Adidas- "Respect me"-jacka från Laredoute, guldig med oranga ränder för 799:-, samt ett par matchande byxor i samma färger för 749:-

 Sedan har jag ju självklart klassikern, den svarta med vita ränder som jag köpte någonstans, vet inte var^^

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh bodyshops body butters luktar så himla gott!

2010-01-19 @ 17:38:52
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Amanda O

Ååh, body butter! <3

2010-01-28 @ 21:02:15
URL: http://akichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0