Första inlägget på väldigt, väldigt länge...

Idag gav Lovisa (syrran)de snyggaste conversen jag någonsin sett till mig. De är vita med en massa grejer på, typ moln, texter, färger, regnbågar och figurer på. Det bästa: De är äkta och är från london.

Har börjat bli beroende av L.A ink och Miami ink. Tycker tatueringar är så snyggt (om man håller sig till texter, symboler och små grejer). Rihannas tatueringar är ju bara sjuuukt fina.



här med hennes kompis födelsenummer på axeln

och här med den berömda Rihanna-taturingen
de kinesiska tecknen som enligt henne själv ger henne styrka.
shhh...
fingertatueringar e en av mina favoriter, men undrar bara hur lång tid det tar för dem att bli otydliga??
symbolen för hennes stjärntecken fiskarna, precis som jag:)
hennes stjärna i örat är väldigt unik.
hennes senaste, pistolerna och hand-tatueringen



tror jag fick med alla...


gillar alla hennes tatueringar, men handen är jag inte så förtjust i. Om jag skulle tatuera mig skulle jag nog ha kinesiska tecken, noter, en G-klav eller något liknande. 


OMINA CAUSA FIUNT betyder "everything happens for a reason" på latin. jag tror på det och skulle inte ha något emot att tatuera det.


En annan text  som jag skulle kunna tänka mig som tatuering är denna text från Rent:
 
THERES ONLY US, THERES ONLY THIS.
 FORGET REGRETS, OR LIFE IS YOURS TO MISS.
 NO OTHER ROAD, NO OTHER WAY.
 NO DAY BUT TODAY.
 

PUSSSSSS!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Nämen det är ju du! :P Jag hittade din blogg genom Nannas ;P

2010-10-16 @ 18:50:39
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Genom simningen, jag var hennes simtränare en gång i tiden ;)

2010-10-16 @ 21:10:39
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0